Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i. – Mgr. Irena ZEDKOVÁ
Mgr. Irena ZEDKOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.
Communication strategy Transport Research Center
Abstract:
Propagace a popularizace vědy a výzkumu je důkazem úrovně organizace i vizitkou úrovně státu. Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. je veřejná výzkumná instituce, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy. Základní činností organizace je výzkum a vývoj a posláním je být uznávanou a odborně nezávislou organizací, jejíž výsledky práce jsou přínosné pro rozvoj dopravního sektoru národního i evropského …moreAbstract:
Promotion and popularization of science and research is a proof of the level of organization and showcase the State level. Transport Research Center is a public research institution, whose founder is the Ministry of Transport. Basic activities of the organization is to research and development and mission to be recognized and professionally independent organization whose results are useful for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10591
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEDKOVÁ, Irena. \textit{Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/uyluvs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEDKOVÁ, Irena. Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza rizika strategického záměru společnosti ELTON hodinářská, a.s.
Zuzana Severinová -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Hrozby v kyberprostoru - Ransomware a Phishing
Pavel Stoklasa -
Analýza současného stavu externí komunikace pracovníků veřejné správy s veřejností
Anastasiya Halaukova -
Analýza externí komunikace vybraného města
Oldřich Přecechtěl