Bc. Barbora Šlehoferová

Bachelor's thesis

Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu

Weddings as a specific product of tourism
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje svatbám jakožto specifickému produktu cestovního ruchu. Zabývá se komparací kulturních zvyklostí, tradic a potřeb určitých národů s cílem zjistit, zda je trh v České Republice schopen těmto potřebám svatebních turistů vyhovět. Jde tedy o zaměření se na specifické svatební služby rozdílných kultur na českém trhu. Dalším cílem této bakalářské práce je zjistit, zda česká …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with weddings as a specific product of tourism. It follows up the comparison of cultural habits, traditions and requirements of certain nations in order to find out if the market in the Czech Republic is able to meet these needs of wedding tourists. It is therefore focused on specific wedding services of different cultures on the Czech market. Another aim of this bachelor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2019
  • Supervisor: Mgr. Věra Fišerová
  • Reader: Ing. Jitka Mattyašovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)