Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě – Bc. Daniel VYORAL
Bc. Daniel VYORAL
Diplomová práce
Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě
Application of the unconventional communication elements in political advertisement
Anotace:
Obsahem diplomové práce "Využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě" je literární rešerše z oblasti politického marketingu a politické reklamy. V praktické části jsou analyzovány tradiční a netradiční prvky užívané v politické komunikaci. V další části jsou analyzovány volby do krajských zastupitelstev z pohledu politické strany SPOZ v roce 2012 a vyvozeny závěry a doporučení. Na tuto …víceAbstract:
Content of the master thesis "Application of the unconventional communication elements in political advertisement", is theoretical part from the area of the political marketing and political campaign advertisement. Analytical part analyses traditional and unconventional elements used in the political communication. Next part analyses regional election from the view of the political party SPOZ in 2012 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYORAL, Daniel. \textit{Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě} Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/uyvfno/. [cit. 2024-03-28].
Jak správně citovat práci
VYORAL, Daniel. Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře"
Tomáš VYŠOHLÍD -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi
Tomáš Bittner -
Policejní vyjednávání jako specifická forma komunikace
Martina JANDÍKOVÁ -
Marketingové strategie v politických kampaních
Michal Koutský