Analýza neverbálních projevů v pořadu Interpelace – Kateřina HAVLOVÁ
Kateřina HAVLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza neverbálních projevů v pořadu Interpelace
The Analysis of Nonverbal Expressions in the Television Show Interpelace
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou neverbálních projevů ve vybraných dílech pořadu Interpelace. Cílem práce je popsat a rozebrat neverbální komunikaci hostů a moderátora a vyvodit její zákonitosti a specifika v rámci zkoumaného vzorku pořadu. V analýze je zkoumána neverbální složka komunikace v podmínkách mediálního rozhovoru. Významy jsou přiřazovány s ohledem na vymezený komunikační rámec a kontext komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of nonverbal expressions in the particular epizodes of the television show Interpelace. The aim of the thesis is a description and an analysis of the nonverbal communication focusing on the guests and the anchorman and also to conclude rules and specifics of the selected sample of the show. There is searched a nonverbal segment of the communication in the conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Zveřejnit od: 14. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Chvojková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Kateřina. Analýza neverbálních projevů v pořadu Interpelace. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Aplikovaná ekonomická studia - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v hospicové péčí v době pandemie
Martina VOJTÍŠKOVÁ -
Význam vnitropodnikové komunikace pro řízení ve sledované organizeci
Ivana Vrtišková -
Interpersonální komunikace ve vztahu k profesnímu růstu
Silvie Ulmannová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Tereza Šálková -
Mezilidská komunikace se zaměřením na neverbální komunikaci
Veronika ŠPOKOVÁ -
Marketingová komunikace drobného podniku pro zvýšení povědomí o firmě a značce
Aneta Tomčalová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Interakce mediální a sociální reality – analýza rozhlasového dokumentárního cyklu Dobrá vůle
Marie Štěrbová
Název
Vložil
Vloženo
Práva