Bc. Alena Pohludková

Diplomová práce

Análisis de los recursos persuasivos en la pulicidad impresa y televisiva

Analysis of persuasive techniques in print and television advertisements
Abstract:
The paper deals with persuasive techniques employed in print and television advertising. While the main characteristics of these techniques are analysed in the theoretical part, in the second part of the paper, their practical use is studied on the example of thirty print and thirty television advertisements issued or broadcast in Spain.
Abstract:
Tato práce se zabývá takovou reklamou, jejíž hlavním cílem je přesvědčit potenciální spotřebitele, aby koupili určitý produkt či službu. Konkrétně se práce zabývá různými technikami, které se v reklamě využívají k dosažení tohoto cíle. Praktické užití těchto strategií, analyzovaných v teoretické části, je ukázáno na příkladu třiceti španělských tištěných a třiceti španělských televizních reklam, kterým …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.