Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami – Martin Onderka
Martin Onderka
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Consumer Behaviour on the Digital Game Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Úvodní kapitola slouží jako uvedení do tématu a stručný plán práce. Zároveň udává hlavní cíl práce, tedy analýzu spotřebitelského chování na trhu digitálních obchodů s hrami. V práci je popsán spotřebitel a s ním spojené pojmy, makroprostředí a mezoprostředí trhu, současné …víceAbstract:
This thesis is focused on consumer behavior on the digital game market. The thesis is divided into seven chapters. Opening chapter serves as introduction to the topic and brief plan of the thesis. In the chapter is also stated the main objective of the thesis. The objective is to analyze consumer behavior on the digital game market. Concepts as consumer, macroenviroment and mesoenviroment, current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Miloš Kotrle
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh
Jindřich Balák -
Analýza vývoje herního trhu
Michal Hlaváček -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Localising Proper Names in Video Games: A Comparative Study
Tatiana Vojteková