Bc. Zuzana Olivová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakterizovat, analyzovat a kriticky zhodnotit dané aspekty u zvolené obchodní jednotky a porovnat je s konkurenční obchodní jednotkou. Byly vybrány dva supermarkety, Lidl v. o . s. a Penny Market s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání dat bylo použito dotazníkové šetření a vlastní pozorování …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere. The objective is to describe, analyze and critically evaluate the aspects of the selected business unit and compare it with a competitive commercial unit. They were selected two supermarkets Lidl v. o. s., and Penny Market Ltd., located in České Budějovice. To obtain the data it were used questionnaires and personal observations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích