Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Zuzana Olivová
Bc. Zuzana Olivová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakterizovat, analyzovat a kriticky zhodnotit dané aspekty u zvolené obchodní jednotky a porovnat je s konkurenční obchodní jednotkou. Byly vybrány dva supermarkety, Lidl v. o . s. a Penny Market s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání dat bylo použito dotazníkové šetření a vlastní pozorování …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere. The objective is to describe, analyze and critically evaluate the aspects of the selected business unit and compare it with a competitive commercial unit. They were selected two supermarkets Lidl v. o. s., and Penny Market Ltd., located in České Budějovice. To obtain the data it were used questionnaires and personal observations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ujky9/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLIVOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/uzs4ce/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková