Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Zuzana Olivová
Bc. Zuzana Olivová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakterizovat, analyzovat a kriticky zhodnotit dané aspekty u zvolené obchodní jednotky a porovnat je s konkurenční obchodní jednotkou. Byly vybrány dva supermarkety, Lidl v. o . s. a Penny Market s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání dat bylo použito dotazníkové šetření a vlastní pozorování …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere. The objective is to describe, analyze and critically evaluate the aspects of the selected business unit and compare it with a competitive commercial unit. They were selected two supermarkets Lidl v. o. s., and Penny Market Ltd., located in České Budějovice. To obtain the data it were used questionnaires and personal observations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ujky9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLIVOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/uzs4ce/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová