Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky – Gabriela Zábavníková
Gabriela Zábavníková
Bachelor's thesis
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Abstract:
Sociální sítě jsou nejvyužívanějším médiem posledního desetiletí. Uživatel těchto sítí přichází s nimi do kontaktu, ne jenom v podobě klasického internetového rozhraní nebo aplikace, ale také i při obyčejných činnostech, jakým je například nakupování. Tato bakalářská práce byla zaměřena na průzkum způsobu komunikace a propagace dekorativní kosmetiky nejznámějšími influencery v České republice prostřednictvím …moreAbstract:
Social networks are the most used medium of the last decade. Users of these networks come into contact with them, not only in the form of a classic internet interface or application, but also in ordinary activities such as shopping. This bachelor thesis was aimed at exploring the way of communication and promotion of decorative cosmetics by the best-known influencers in the Czech Republic through social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ezmjl/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Rowland, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁBAVNÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uzswed/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Dekorativní kosmetika a odličovací přípravky
Kristýna Kelnerová -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová