Gabriela Zábavníková

Bachelor's thesis

Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky

Anotácia:
Sociální sítě jsou nejvyužívanějším médiem posledního desetiletí. Uživatel těchto sítí přichází s nimi do kontaktu, ne jenom v podobě klasického internetového rozhraní nebo aplikace, ale také i při obyčejných činnostech, jakým je například nakupování. Tato bakalářská práce byla zaměřena na průzkum způsobu komunikace a propagace dekorativní kosmetiky nejznámějšími influencery v České republice prostřednictvím …viac
Abstract:
Social networks are the most used medium of the last decade. Users of these networks come into contact with them, not only in the form of a classic internet interface or application, but also in ordinary activities such as shopping. This bachelor thesis was aimed at exploring the way of communication and promotion of decorative cosmetics by the best-known influencers in the Czech Republic through social …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Rowland, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management