Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky – Gabriela Zábavníková
Gabriela Zábavníková
Bakalářská práce
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Anotace:
Sociální sítě jsou nejvyužívanějším médiem posledního desetiletí. Uživatel těchto sítí přichází s nimi do kontaktu, ne jenom v podobě klasického internetového rozhraní nebo aplikace, ale také i při obyčejných činnostech, jakým je například nakupování. Tato bakalářská práce byla zaměřena na průzkum způsobu komunikace a propagace dekorativní kosmetiky nejznámějšími influencery v České republice prostřednictvím …víceAbstract:
Social networks are the most used medium of the last decade. Users of these networks come into contact with them, not only in the form of a classic internet interface or application, but also in ordinary activities such as shopping. This bachelor thesis was aimed at exploring the way of communication and promotion of decorative cosmetics by the best-known influencers in the Czech Republic through social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ezmjl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Rowland, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁBAVNÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uzswed/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Dekorativní kosmetika a odličovací přípravky
Kristýna Kelnerová -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová