Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu – Martin Turek
Martin Turek
Master's thesis
Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
Marketing strategy of vehicle ŠKODA Superb the Third generation on Czech and German market
Anotácia:
Diplomová práce Marketingová strategie vozu ŠKODA Superb třetí generace na českém a německém trhu si klade za cíl vytvořit konkrétní marketingová doporučení na základě analýzy a srovnání současné marketingové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. na obou trzích. Velký důraz je kladen na marketingovou komunikaci a hodnocení úspěšnosti současné marketingové strategie modelu Superb na základě vývoje počtu …viacAbstract:
The Master thesis Marketing strategy of vehicle ŠKODA Superb the Third generation on Czech and German market aims to create specific marketing recommendations based on analysis and comparison of current marketing strategy of ŠKODA AUTO a.s. on both markets. I put emphasis on marketing communication and evaluation of success of current marketing strategy of ŠKODA Superb based on evolvement of new registered …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev