Inkluzivní vzdělávání Romů a cizinců v současné škole – Daniela Brázdová
Daniela Brázdová
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání Romů a cizinců v současné škole
Inclusive Education of Romany People and Foreigners in the Current Education System
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá inkluzí cizinců a Romů na českých školách. Cílem této práce je v teoretické části představit a přiblížit všechny důležité aspekty a oblasti inkluzivního vzdělávání u kulturně, etnicky či jazykově odlišných žáků a nastínit používané strategie, statistiky a legislativu inkluze v českém školství. Podstatou bakalářské práce je potom dále pomocí dotazníkového šetření získat …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the inclusion of foreigners and Gypsies in Czech schools. The aim of the theoretical part is to present and bring all the important aspects and areas of the inclusive education culturally, ethnically and linguistically diverse students and also outline used strategies, statistics and legislation in Czech education system. The essence of the bachelor thesis is obtain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brázdová, Daniela. Inkluzivní vzdělávání Romů a cizinců v současné škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multikulturní výchova v mateřské škole.
Aneta LIŠKOVÁ -
Mezinárodní bilingvní škola SEK El Castillo v kontextu multikulturní výchovy se zaměřením na koncept 1. stupně
Dominika VOJTÍŠKOVÁ -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Petra Hostýnková -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Uplatnění absolventů speciální pedagogiky v preprimárním vzdělávání
Zuzana HOŘINKOVÁ -
Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole
Nikola VOLNÁ