Bc. Lenka HROCHOVÁ

Diplomová práce

Vztah mezi autonomií studentů a jazykovou dovedností

Relationship between Learner Autonomy and Language Proficiency
Abstract:
This diploma thesis explains the concepts of learner autonomy and language proficiency, along with their principles and related terms. The theoretical background is intended to serve as a basis for the subsequent practical investigation of the relationship between these two concepts by the means of comparison of students? structure, duration and frequency of English related of out-of-class activities …více
Abstract:
Tato diplomová práce vysvětluje čtenářovi pojmy autonomie studentů a jazyková dovednost společně s jejich principy a souvisejícím termíny. Tento teoretický základ by měl sloužit jako východisko pro následující praktickou studii vztahu mezi těmito dvěma pojmy prostřednictvím srovnávání struktury, trvání a frekvence studentských mimoškolních aktivit oproti jejich školní známce a sebehodnocení jejich …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HROCHOVÁ, Lenka. Vztah mezi autonomií studentů a jazykovou dovedností. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická