Bc. Josef Donát, LL.M.

Diplomová práce

Autorská práva v reklamě

Copyright in Advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem regulace, aplikace a ochrany autorských práv v současné reklamní praxi. V uvodu práce stručně vymezuje základní pojmy a poté rozebírá jednotlivé případy kdy je reklama regulována autorským právem.
Abstract:
This work aimes at explaining the relationship between the current advertising practice and copyright. In the first part it gives a brief explanation of terms and practices while the rest of the work goes deep into the topic which describtion of the individual cases in which the advertising is regulated by copyright acts.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2006
  • Vedoucí: prof. JUDr. Ivo Telec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo