Bc. Václav Římánek

Bakalářská práce

Fenomén auto-tune jako projev automatizace a dehumanizace hudby

Autotune phenomenon as an expression of automation and dehumanization of music
Anotace:
Práce se zabývá vokálním efektem auto-tune používaným v moderních nahrávacích studiích. Stručně mapuje jeho historii a popisuje, jak software funguje. Zkoumá dopad efektu na populární hudbu a samotné interprety. Cílem práce je zjistit, zda lze vnímat fenomén auto-tune jako jeden z projevů automatizace a dehumanizace hudby v 21. století.
Abstract:
The thesis analyses the vocal effect auto-tune used in modern recording studios. Briefly explores its history and describes how the software works. It examines the impact of the effect on popular music and the performers themselves. The aim of this work is to determine whether it is possible to perceive the phenomenon of auto-tune as one of the manifestations of automation and dehumanization of music …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma