Engine Godot a jeho praktické využití – Lubomír Sajič
Lubomír Sajič
Bachelor's thesis
Engine Godot a jeho praktické využití
The Godot Engine and its Practical Use
Anotácia:
Tato bakalářská práce popisuje herní engine Godot, představuje jeho základní možnosti a jeho možné využití v praxi. V teoretické části práce je popsáno rozhraní enginu a jeho ovládací prvky. V další části jsou představeny a popsány jednotlivé nástroje enginu. Praktická část se zabývá tvorbou ukázkové hry a dokumentace k enginu v českém jazyce.Abstract:
This bachelor's thesis describes Godot game engine and introduces its basic capabilities and its possible use in practice. In theoretical part of this thesis the interface of the engine and its control elements are described. Next section introduces and describes individual tools of the engine. The practical part deals with the creation of a demonstration game and documentation for the engine in Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sajič, Lubomír. Engine Godot a jeho praktické využití. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information Technologies in Administration
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace 2D videohry v herním engine Godot
Tomáš Kurtin -
Vývoj herní aplikace v enginu Godot
René Fiala -
Porovnání a analýza populárních herních enginů Unity a Godot
Pavel Pek -
Desková hra pro fyziky
Hana Vaňková -
Výuková aplikace fyziky ve virtuální realitě
Klára Konopásková -
Fyzika v počítačových hrách
Adam Havránek -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev