Lubomír Sajič

Bakalářská práce

Engine Godot a jeho praktické využití

The Godot Engine and its Practical Use
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje herní engine Godot, představuje jeho základní možnosti a jeho možné využití v praxi. V teoretické části práce je popsáno rozhraní enginu a jeho ovládací prvky. V další části jsou představeny a popsány jednotlivé nástroje enginu. Praktická část se zabývá tvorbou ukázkové hry a dokumentace k enginu v českém jazyce.
Abstract:
This bachelor's thesis describes Godot game engine and introduces its basic capabilities and its possible use in practice. In theoretical part of this thesis the interface of the engine and its control elements are described. Next section introduces and describes individual tools of the engine. The practical part deals with the creation of a demonstration game and documentation for the engine in Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sajič, Lubomír. Engine Godot a jeho praktické využití. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě