Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu – Bc. Eva Bobková
Bc. Eva Bobková
Diplomová práce
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Marketing research as an integral part of marketing research
Anotace:
Tato diplomová práci se zabývá problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníkové šetření. Cílem práce je představit zásady dotazníkového šetření, které je součástí marketingového výzkumu. Součástí diplomové práce je příprava, realizace a vyhodnocení dotazníkové šetření pro Zoologickou zahradu hl. m. Prahy. Úvodní část práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu a zásady …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing research with focus on questionnaire-based survey. This thesis's objective is to introduce the principles of questionnaire-based sur-vey which is part of marketing research. Part of this diploma thesis is to prepare, implement and evaluate questionnaire-based survey for The Prague zoological garden. This thesis's in-troductory part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bobková, Eva. Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa