Interpretační analýza vybraných operních a baletních partů pro flétnu – BcA. Anna MATĚJKOVÁ
BcA. Anna MATĚJKOVÁ
Diplomová práce
Interpretační analýza vybraných operních a baletních partů pro flétnu
Interpretative analysis of chosen opera and ballet parts for flute
Anotace:
Diplomová práce se zabývá flétnovými party z operního a baletního repertoáru od českých i zahraničních skladatelů. Mezi vybraná díla patří devatenáct oper, jmenovitě Carmen, Evžen Oněgin, Čert a Káča, Jakobín, Rusalka, Její pastorkyňa, Káťa Kabanová, Příhody lišky Bystroušky, Cos? fan tutte, Don Giovanni, Hoffmannovy povídky, Prodaná nevěsta, Salome, Lazebník sevillský, Aida, Falstaff, La traviata …víceAbstract:
The thesis is focused on opera and ballet excerpts for flute, introducing both Czech and foreign repertoire. Nineteen operas and four ballets had been chosen to study, nominally: Carmen, Eugene Onegin, Kate and the Davil, The Jacobin, Rusalka, Jenůfa, Kaťa Kabanová, The Cunning Little Vixen, Cos? fan tutte, Don Giovanni, The Tales of Hoffmann, The Bartered Bride, Salome, The Barber of Seville, Aida …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Martina Molinger, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJKOVÁ, Anna. Interpretační analýza vybraných operních a baletních partů pro flétnu. Ostrava, 2017. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Flétna
Práce na příbuzné téma
-
Revizor N.V. Gogola v pojetí dvou pražských divadel
Kateřina Slaná -
Komparace obrazu socialistické, kapitalistické a feudální společnosti v divadelním umění na příkladu repertoáru činohry Národního, Zemského a Státního divadla v Brně v letech 1945-1950
Lucie Ježová -
Postava Naděždy Petrovny v inscenaci hry Mandát v Divadelním studiu Marta
Petra Kocmanová -
Absolventský výkon: dramaturgie inscenace Mrtvý pes v čistírně: Silní v Divadelním studiu Marta
Matěj Nytra -
Jezuitské školní divadlo v Brně v 17. století
Veronika Pelcová -
Adaptace klasických her v současné britské divadelní tvorbě
Eva Kolomazníková -
ANALÝZA ŽENSKÝCH POSTAV V HRÁCH TENNESSEE WILLIAMSE (V DIVADELNÍCH I FILMOVÝCH VERZÍCH)
Dita REJLKOVÁ -
Estetický kognitivismus v divadelních hrách G. E. Lessinga a B. Brechta
Tereza Matulová