Bc. Natalia Demokhina

Bakalářská práce

Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace

Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Anotace:
Tato práce se zabývá věrnostními programy jakožto nástrojem podpory prodeje v době integrované marketingové komunikace. V první části rozebírám důležitost loajality zákazníků a rozeberu historii vývoje věrnostních programů i výhody, které přinášejí jak zákazníkovi, tak i podniku. V druhé části chci pomocí dotazníkového šetření zjistit efektivitu věrnostních programů, totiž zda jsou zákazníci opravdu …více
Abstract:
This thesis concerns loyalty programs as an instrument to support sales in times of integrated marketing communication. In the first section, I look at the importance of customer loyalty, the history of loyalty program development and the benefits for customers and companies alike. In the second section, I use a questionnaire to determine the effectiveness of loyalty programs, namely whether the benefits …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Luděk Vajner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní