Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace – Bc. Natalia Demokhina
Bc. Natalia Demokhina
Bachelor's thesis
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Abstract:
Tato práce se zabývá věrnostními programy jakožto nástrojem podpory prodeje v době integrované marketingové komunikace. V první části rozebírám důležitost loajality zákazníků a rozeberu historii vývoje věrnostních programů i výhody, které přinášejí jak zákazníkovi, tak i podniku. V druhé části chci pomocí dotazníkového šetření zjistit efektivitu věrnostních programů, totiž zda jsou zákazníci opravdu …moreAbstract:
This thesis concerns loyalty programs as an instrument to support sales in times of integrated marketing communication. In the first section, I look at the importance of customer loyalty, the history of loyalty program development and the benefits for customers and companies alike. In the second section, I use a questionnaire to determine the effectiveness of loyalty programs, namely whether the benefits …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kyp4f/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Luděk Vajner
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DEMOKHINA, Natalia. \textit{Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/v0ux6h/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova