Bc. Natalia Demokhina

Bachelor's thesis

Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace

Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Abstract:
Tato práce se zabývá věrnostními programy jakožto nástrojem podpory prodeje v době integrované marketingové komunikace. V první části rozebírám důležitost loajality zákazníků a rozeberu historii vývoje věrnostních programů i výhody, které přinášejí jak zákazníkovi, tak i podniku. V druhé části chci pomocí dotazníkového šetření zjistit efektivitu věrnostních programů, totiž zda jsou zákazníci opravdu …more
Abstract:
This thesis concerns loyalty programs as an instrument to support sales in times of integrated marketing communication. In the first section, I look at the importance of customer loyalty, the history of loyalty program development and the benefits for customers and companies alike. In the second section, I use a questionnaire to determine the effectiveness of loyalty programs, namely whether the benefits …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Luděk Vajner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní