HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING – Nikola SELNÍKOVÁ
Nikola SELNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING
EVALUATION OF CITIES PROMOTIONAL MAPS USING EYE-TRACKING TECHNOLOGY
Abstract:
Bakalářská práce prezentuje využití technologie eye-tracking pro hodnocení propagačních trhacích map vybraných měst v České republice. V teoretické části je vymezena problematika propagačních map měst, jejich obsah, specifika a charakteristiky z hlediska kartografického zpracování. Jsou popsány konkrétní mapy krajských měst v České republice pomocí karet měst. Je navržen dotazník, který zjišťuje preference …moreAbstract:
This bachelor thesis presents the usage of eye-tracking technology for the evaluation of promotion city plans of selected cities in the Czech republic. The theoretical part discusses the topic of promotion city plans, their content, specifications and characteristics in terms of cartographic vizualization. Specific maps of regional cities of the Czech republic are described using individual city cards …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2015
Accessible from:: 13. 8. 2015
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Alena Vondráková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SELNÍKOVÁ, Nikola. HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING . Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Geoinformatics and Geography
Theses on a related topic
-
Komparace a kombinace metod měření uživatelské zkušenosti (UX) s využitím Eye-tracking technologie
Jan Petružálek -
Business dashboardy pracující s pozorností uživatele - Eye-tracking technologie jako nástroj pro podporu rozhodování znalostních pracovníků
Denis Šefara -
Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování
Martin GABRYŠ -
Eye tracking v marketingu
Jan Nálevka -
Genuskategorier, könsroller och identitetskris i Kerstin Thorvalls Det mest förbjudna
Andrea Kušnírová -
Marketing mest
Aneta Tomečková -
Generátor mest pro Blender
Jan HAMERNÍK -
\rus{Analiz yazyka russkikh obp2yavlenii0 (predlozhenie rabochikh mest)}
Šárka HANÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights