Bc. Roman Kelner
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social Media Marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat, jak si konkrétní firmy z bankovního prostředí vedou při provozování internetového marketingu na Facebooku. Pro analýzu bylo vybráno 10 největších bankovních institucí v Evropě. Mezi těchto 10 firem byla zařazena i ČSOB pro srovnání evropských bank s jednou z největších tuzemských, která však spadá pod společnost KBC. Analýza facebookových stránek byla provedena …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6314
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový marketing
Andrea Rabiencná -
Internetový marketing firmy
Daniel Tichý -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
Internetový marketing
Denisa Čapková -
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová -
Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru
Veronika Špačková -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights