Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu – Martin Svoboda
Martin Svoboda
Bakalářská práce
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Anotace:
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová