Návrh marketingové strategie pro 35. ročník festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu – Michal FANTA
Michal FANTA
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro 35. ročník festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu
A Proposal of marketing strategy for 35th year of The Festival of Czech Film and Television Comedy Novoměstský hrnec smíchu
Anotace:
Bakalářská práce je vypracována s cílem navrhnout marketingovou strategii pro festival české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu 2013, proto, aby se zvýšilo povědomí o tomto festivalu a tím vzrostla i návštěvnost a zapojení zejména obyvatel ve městě. Práce se zabývá analýzou marketingového mixu festivalu i stávající marketingové strategie. V konečné fázi je navrhnuta nová podoba fungování …víceAbstract:
The aim of this bachelor?s diploma thesis is to design marketing strategy for The Festival of Czech Film and Television Comedy Novoměstský hrnec smíchu 2013. The new marketing strategy should raise public awareness of the festival so that the attendance and involvement particularly of the citizens of the town were raised also. This thesis is an analysis of both the festival?s marketing mix and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FANTA, Michal. \textit{Návrh marketingové strategie pro 35. ročník festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/v16oz7/.
Jak správně citovat práci
FANTA, Michal. Návrh marketingové strategie pro 35. ročník festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva