Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram – Adéla Holcová
Adéla Holcová
Bakalářská práce
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Visual attention and purchase intention of consumers in connection with cafe profiles on Instagram
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vizuální pozornosti a nákupnímu záměru spotřebi-telů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram. Vizuální po-zornost a nákupní záměr zkoumá se zaměřením na fotografie s lidmi a s produkty. Pro výzkum zaměřený na vizuální pozornost bylo využito eye-trackingového zařízení a 9 instagramových profilů kaváren z Jindřichova Hrad-ce a Tábora. Nákupní záměr byl …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the visual attention and purchase intention of consumers in connection with cafe profiles on Instagram. It examines visual attention and purchase intention with focus on photographs of people and photographs of products. An eye-tracking device and 9 instagram profiles of cafés from Jindřichův Hradec and Tábor were used for research focused on visual attention. The purchase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2022
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Anton Shavshukov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLCOVÁ, Adéla. \textit{Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/v16sw5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87655
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova