Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období – Mgr. Michaela Bystrianská
Mgr. Michaela Bystrianská
Diplomová práce
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Teaching of elementary writing in preparation period
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výuku prvopočátečního psaní v přípravném období. Zabývá se rozvojem grafomotoriky, důležitostí včasné diagnostiky předpokladů žáka pro prvopočáteční psaní, nejčastějšími obtížemi při grafomotorickém tréninku a způsoby jejich odstranění. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítě na počátku školní …víceAbstract:
This thesis is focused on teaching of very initial writing in the preliminary period. It deals with graphomotorical progress, the importance well-timed diagnostics of very initial writing, the most common problems during graphomotorical training and the ways of eliminating them.The thesis is divided into theoretical and practical parts.The theoretical part is aimed at children’s characteristics at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xrj0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
Alžběta VÉVODOVÁ -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Rozvoj finanční gramotnosti na počátku školní docházky
Ludmila Cempírková -
Dívka s elektivním mutismem na počátku školní docházky
Edita Strnadová -
Analýza narativních schopností žáků na počátku školní docházky
Simona Nevařilová -
Prevence rozvoje specifických poruch učení na počátku školní docházky
Tereza Zelenková -
Úchop psací potřeby a jeho možná náprava na počátku školní docházky
Adéla Votavová