Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing – Zuzana Ptáčková
Zuzana Ptáčková
Diplomová práce
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Identification of Consumer Attitudes to Companies Using Multi-Level Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce spočívá v řešení problému, který se týká přetrvávající negativní pověsti společností využívajících strategii multi-level marketingu, na základě čehož se potenciální zákazníci odvrací od zakoupení firemních produktů. Předmětem a hlavním cílem výzkumu je blíže identifikovat spotřebitelské postoje k firmám, které fungují na principu multi-level marketingu. V zájmu autorky bylo též …víceAbstract:
This diploma thesis consists in solving the problem that concerns the persistent negative reputation of companies using the strategy of multi-level marketing, on the basis of which potential customers turn away from purchasing the company's products. The subject and main goal of the research is to more closely identify consumer attitudes towards companies that operate on the principle of multi-level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Ivana Bulanda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PTÁČKOVÁ, Zuzana. \textit{Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/v1egnh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Identifikace a využití vnitřního potenciálu SO ORP Sedlčany
Zuzana Pechová -
Analýza faktorů, které ovlivňují míru identifikace pracovníků s organizací
David Král -
Postoje seniorů k výši důchodů (analýza dat z dotazníkového šetření)
Klára Neubertová -
Postoje generace mladých dospělých k manželství
Justina Šujanová -
Vývoj postoje majoritní společnosti k menšinám
Martin Rázek -
Postoje studentů a pedagogů Vysoké školy zdravotnické, o. p. s. k očkování proti sezónní chřipce a možnosti jejich ovlivnění
Patricie Novotná