Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p. – Ing. Eliška Zitová
Ing. Eliška Zitová
Master's thesis
Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.
The possibilities of the usage of geomarketing within the Czech post, s.p.e.
Abstract:
Obsahem diplomové práce je charakteristika geomarketingu a návrh jeho zavedení na České poště, s.p., s následným ekonomickým zhodnocením doporučeného řešení. Cílem práce je na základě daných skutečností a výchozího současného stavu na České poště, s.p. stanovit nejvhodnější a ekonomicky optimální řešení.Abstract:
The subject of this thesis is the characterization of geomarketing and suggestion of the implementation of it in Czech post, s.p.e., with followed by economical analysis of the suggested solution. The aim of this thesis is to set up the most suitable and economically optimal solution on the basis under the basic of the given conditions and the current state of affairs in Czech post, s.p.e.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zitová, Eliška. Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.