Ing. Eliška Zitová

Master's thesis

Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.

The possibilities of the usage of geomarketing within the Czech post, s.p.e.
Abstract:
Obsahem diplomové práce je charakteristika geomarketingu a návrh jeho zavedení na České poště, s.p., s následným ekonomickým zhodnocením doporučeného řešení. Cílem práce je na základě daných skutečností a výchozího současného stavu na České poště, s.p. stanovit nejvhodnější a ekonomicky optimální řešení.
Abstract:
The subject of this thesis is the characterization of geomarketing and suggestion of the implementation of it in Czech post, s.p.e., with followed by economical analysis of the suggested solution. The aim of this thesis is to set up the most suitable and economically optimal solution on the basis under the basic of the given conditions and the current state of affairs in Czech post, s.p.e.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zitová, Eliška. Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.