Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje – Bc. Alžběta Králová
Bc. Alžběta Králová
Diplomová práce
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Subjects on the Czech media market. Their structure, services and possible development
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálním stavem a perspektivou vývoje jednotlivých subjektů mediálního trhu v České republice. Zaměřena je zejména na činnost fullservisových reklamních agentur, mediálních agentur, PR agentur, zadavatelů reklamy, mediazastupitelství a samotných médií. Teoretická část diplomové práce se zabývá především analýzou současného stavu na mediálním trhu a problematikou vybraných …víceAbstract:
This thesis deals with the current state and prospects of development of the individual subjects of the media market in the Czech Republic. It focuses particularly on activity full-service advertising agencies, media agencies, PR agencies, advertisers, media agency and media themselves. The theoretical part of the thesis focuses on the analysis of the current state of the media market and problems …víceKlíčová slova
Fullservisová agentura internet kinoreklama média mediální agentura mediální trh mediazastupitelství nová média PR agentura rozhlas reklamní agentura televize tisk venkovní reklama zadavatelé reklamy.Advertisers advertising agency cinema advertising full-service agency media agency media marketing media production new media outdoor advertising PR agency print radio television.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udwym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Petra Vaníčková -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Finanční analýza mediální agentury
Tomáš Štverák -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
Analýza a návrh business intelligence řešení pro klienta mediální společnosti
Jiří Ondráček -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná