Bc. Aneta Marková

Diplomová práce

Zavádění nového výrobku na trh

Introducing a new product in the market
Anotace:
Hlavním cílem tétodiplomové práce je analyzovat všechny důležité kroky, které by měla uskutečnitfirma s dlouholetou tradicí na trhu ALPA, a.s.ve snaze zavézt nový masážní výrobek na trh v České republice. Zároveň bude navrženamarketingová strategieobsahující doporučení a opatření, jak vybraný výrobek na trh zavést. To vše s sebou přinese samozřejmě i další, dílčí cíle, jako je identifikace a vyřešení …více
Abstract:
Themaingoalof my diploma thesis is to analyse allimportantstepswhichan establishedfirm ALPA, Inc. with a long-standingtraditionshould do in an effort to introduce a newmassageproduct in the market in the Czech Republic. I alsodesigned a marketing strategycontainingsuggestions and stepsofhow to introducethenewproduct in the market. Ofcourse, allofthisbringsalongothercomponentgoals, such as identification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Smažil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting