Bc. Aneta Marková
Diplomová práce
Zavádění nového výrobku na trh
Introducing a new product in the market
Anotace:
Hlavním cílem tétodiplomové práce je analyzovat všechny důležité kroky, které by měla uskutečnitfirma s dlouholetou tradicí na trhu ALPA, a.s.ve snaze zavézt nový masážní výrobek na trh v České republice. Zároveň bude navrženamarketingová strategieobsahující doporučení a opatření, jak vybraný výrobek na trh zavést. To vše s sebou přinese samozřejmě i další, dílčí cíle, jako je identifikace a vyřešení …víceAbstract:
Themaingoalof my diploma thesis is to analyse allimportantstepswhichan establishedfirm ALPA, Inc. with a long-standingtraditionshould do in an effort to introduce a newmassageproduct in the market in the Czech Republic. I alsodesigned a marketing strategycontainingsuggestions and stepsofhow to introducethenewproduct in the market. Ofcourse, allofthisbringsalongothercomponentgoals, such as identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/nbrz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Smažil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Veronika Čamková -
Marketingová strategie zavádění nové produktové řady hraček
Jana Peffková