Bc. Josef Kocurek

Bakalářská práce

Design služeb Českých drah a sentiment na sociálních sítích

Design services Czech Railways and sentiment on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje designu služeb Českých drah, zejména nákupu jízdních dokladů, z pohledu uživatele. V teoretické části autor představuje společnost České dráhy a kvalitativní metody designu služeb jako je pozorování, mapa kontaktních míst, cesta službou, safari službou a kontextový rozhovor. Následně je v práci vysvětlen postup identifikace problému. Součástí práce je také popis sociálních …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with service design of the Czech Railways, especially the purchase of tickets from the user’s perspective. In the theoretical part, the author presents the company Czech Railways and qualitative methods of service design such as observation, map of touchpoints, customer journey map, service safari and contextual interview. Subsequently, the thesis explains the process of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jan Martinek
  • Oponent: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta