Bc. Marek Fryč
Bakalářská práce
Personální marketing
Personnel Marketing
Anotace:
V mé bakalářské práci se budu zabývat tématem personální marketing. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je rozdělena na personální marketing, interní a externí personální marketing. Oblast personálního marketingu se zajímá o definice, o jeho historii, úkoly a cíle. Část věnována internímu personálnímu marketingu se soustřeďuje na odměňování zaměstnanců, jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of personnel marketing. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part is divided into personnel marketing, internal and external personnel marketing. The section of personnel marketing is focused on the definitions, tasks and targets. The part dedicated to internal personnel marketing is focused on remuneration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/on7bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
- Oponent: Ing. Robin Čejka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová