Využívání reklamy a propagace v barové praxi – Bc. Jana Radovnická
Bc. Jana Radovnická
Master's thesis
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
The use of advertisement and promotion in bar practice
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu reklamy a propagace, zaměřené na barové provozy. Cílem práce je zjistit míru ovlivnění reprezentativního vzorku 750 - ti respondentů navštěvujících vybraná barová zařízení a zjistit míru využití marketingových nástrojů v podnicích.Abstract:
The Aim of the thesis is to determine the degree of influence of the selected sample of 750 responddenst in connection with the usage of marketing tools in 15 bars, and further to find out what kind of marketing tools are used by selected companies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13464/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management