Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice – Iveta Beničová
Iveta Beničová
Diplomová práce
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Segmentation of the Fashion Apparel E-commerce Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je odkrýt segmenty zákazníků nakupujících oblečení přes internet, rozvinout jejich profil a doporučit pro zvolené segmenty marketingový přístup. V první části práce je popsáno kupní chování spotřebitelů a faktory ovlivňující jejich chování se zaměřením na online nakupování a módu. Dále je vymezena segmentace trhu, jsou popsány fáze segmentačního procesu, možná segmentační kritéria a koncepty …víceAbstract:
The aim of the thesis is to identify the segments of customers purchasing clothes online, to develop their profile, and to recommend the marketing approach towards the selected segments. The first part of the thesis describes consumer buying behaviour and factors that influence it with a focus on the online fashion market. It further outlines the stages of the segmentation process and segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Kristina Baraćová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
Sabina Stružková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi