Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice – Iveta Beničová
Iveta Beničová
Master's thesis
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Segmentation of the Fashion Apparel E-commerce Market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem práce je odkrýt segmenty zákazníků nakupujících oblečení přes internet, rozvinout jejich profil a doporučit pro zvolené segmenty marketingový přístup. V první části práce je popsáno kupní chování spotřebitelů a faktory ovlivňující jejich chování se zaměřením na online nakupování a módu. Dále je vymezena segmentace trhu, jsou popsány fáze segmentačního procesu, možná segmentační kritéria a koncepty …moreAbstract:
The aim of the thesis is to identify the segments of customers purchasing clothes online, to develop their profile, and to recommend the marketing approach towards the selected segments. The first part of the thesis describes consumer buying behaviour and factors that influence it with a focus on the online fashion market. It further outlines the stages of the segmentation process and segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88477
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Kristina Baraćová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
Sabina Stružková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková