Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích – Kristýna HOFBAUEROVÁ
Kristýna HOFBAUEROVÁ
Bachelor's thesis
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá značkou Fairtrade. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak studenti a zaměstnanci Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích vnímají značku Fairtrade. Práce je zaměřena na informace o značce, Fairtrade a jeho historii. Zaměřuje se také na metody marketingového výzkumu a jeho funkci. Tato práce zahrnuje dotazníkové šetření, které odhaluje vnímání …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the brand Fairtrade. The main goal of this bachelor thesis is to find out how students and employees of the Faculty of Economics of the University of South Bohemia in České Budějovice perceive the Fairtrade brand. The work is focused on information about brand, Fairtrade and its history. It is also focused on methods of marketing research and its function. This work includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFBAUEROVÁ, Kristýna. \textit{Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/v2bv74/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFBAUEROVÁ, Kristýna. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace fakulty
Jakub Míchal -
Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol
Milad Abassi -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
Matěj BARTOŠ -
Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Nikola WEINZETTELOVÁ -
Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Tomáš VAČKÁŘ -
Povědomí o značce Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Klára JUNGWIRTHOVÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights