Bc. Radka Vacková

Diplomová práce

Audit marketingové komunikace ve vybrané firmě / instituci

Audit of Marketing Communication in a Selected Firm / Institution
Anotace:
Cílem práce bylo popsat proces marketingové komunikace ve vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro její zlepšení, tak aby se společnost na trhu stala zajímavější a rozhodně vyhledávanější. Práce je vypracována na základě mapování dostupné literatury a webových stránek, průzkumu marketingové komunikace ve společnosti a získaných informací od zaměstnanců obchodního útvaru.
Abstract:
The thesis to describe the current marketing communications in the present time, methods and activities that give companies the opportunity to obtain market in a good position to find new customers and to create a society image that attracts. The work isdevelopedby mapping the available literature and websites, surfy marketing communications company and the information obtained from employees business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance

Práce na příbuzné téma

Všechny práce