Kateřina VIKTOROVÁ
Bachelor's thesis
Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování
Awareness research on the issue of packaging-free shopping
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problémy a bariéry spojené s bezobalovým nakupováním v kontextu rostoucí popularity udržitelných spotřebitelských zvyků. Bezobalové obchody se stávají stále důležitější součástí maloobchodního sektoru. Cílem práce je identifikovat a zhodnotit hlavní překážky, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů při volbě bezobalového nakupování. Analýza dat, zejména prostřednictvím …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issues and barriers associated with zero-waste shopping in the context of the growing popularity of sustainable consumer habits. Zero-waste stores are becoming an increasingly important part of the retail sector. The aim of the work is to identify and evaluate the main obstacles influencing consumer decision-making when choosing zero-waste shopping. Data analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VIKTOROVÁ, Kateřina. Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19
Karolína Míková -
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Dominika Doksanská -
Současné trendy v nakupování bez obalu
Veronika Pokorná -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Jana Nováková -
Spotřebitelské postoje a preference v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v aktuálních podmínkách českého trhu
Michaela Volfová -
Zhodnocení obchodního konceptu bez obalu v České republice
Tereza Králová