Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování – Kateřina VIKTOROVÁ
Kateřina VIKTOROVÁ
Bakalářská práce
Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování
Awareness research on the issue of packaging-free shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problémy a bariéry spojené s bezobalovým nakupováním v kontextu rostoucí popularity udržitelných spotřebitelských zvyků. Bezobalové obchody se stávají stále důležitější součástí maloobchodního sektoru. Cílem práce je identifikovat a zhodnotit hlavní překážky, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů při volbě bezobalového nakupování. Analýza dat, zejména prostřednictvím …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issues and barriers associated with zero-waste shopping in the context of the growing popularity of sustainable consumer habits. Zero-waste stores are becoming an increasingly important part of the retail sector. The aim of the work is to identify and evaluate the main obstacles influencing consumer decision-making when choosing zero-waste shopping. Data analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIKTOROVÁ, Kateřina. Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Dominika Doksanská -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19
Karolína Míková -
Současné trendy v nakupování bez obalu
Veronika Pokorná -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Jana Nováková -
Spotřebitelské postoje a preference v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v aktuálních podmínkách českého trhu
Michaela Volfová -
Zhodnocení obchodního konceptu bez obalu v České republice
Tereza Králová -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková