Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu – Barbora Kotasová
Barbora Kotasová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
Customer Satisfaction Measurement of Company on B2B Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy, která se pohybuje na B2B trhu. Jedná se o společnost vyrábějící výtahy a výtahové komponenty, která má 32 hlavních zákazníku. Cílem této práce je měřit spokojenost zákazníků s firmou samotnou a také s dílčími faktory. Druhým cílem je identifikovat oblasti rozvoje spolupráce mezi společností a jejími zákazníky.Abstract:
This diploma thesis concerns customer satisfaction measurement of company on B2B market. It is a company that produces lifts and lifts components and have about 32 main customers. The aim of this thesis is to measure customer satisfaction with company itself and then with partial factors. The second aim is to identify several fields of development of cooperation among company and its customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Kateřina Pokorná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
Barbora Březíková -
Problematika citové vazby a sexuální spokojenosti u žen v partnerském vztahu
Viktorie BÁŇOVÁ -
Rozvoj spolupráce a mezilidských vztahů v uměleckém týmu
Zdeněk Šnejdar -
Jak dramatická výchova ovlivňuje vztahy ve třídě
Martina Šafarčíková -
Program na zlepšení vztahů a rozvoj dětí ve školní družině
Radka Boučková -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner