Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu. – Bc. Barbora NETRDOVÁ
Bc. Barbora NETRDOVÁ
Diplomová práce
Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.
The marketing project about a new product implementation in Czech and Slovak market
Abstract:
This diploma thesis obtain analyzes of Czech and Slovak markets. Objective of this work is implementation new product on these two types of markets. Dissertate about communicative and informatics' progress in last 2 years and describe gigabyte wireless technology. This new product can help to make better communicative canal in less available places, for example villages. Gigabyte Wireless connection …víceAbstract:
Táto diplomová práca obsahuje analýzu českého a slovenského trhu. Cieľom práce je implementácia nového produktu na tieto dva typy trhov. Pojednáva o komunikčnom a informačnom vývoji v posledných 2 rokoch a popisuje gigabitovú bedrôtovú technológiu. Tento nový produkt môže pomôcť vo vylepšení komunikačného kanálu v menej dostupných miestach, ako sú napríklad dediny. Gigabitový bezdrôtový spoj je technológia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NETRDOVÁ, Barbora. \textit{Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/v2ifqk/.
Jak správně citovat práci
NETRDOVÁ, Barbora. Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing