Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech – Bc. Vladislava MATULOVÁ
Bc. Vladislava MATULOVÁ
Master's thesis
Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech
Persuasion and its resources in fashion magazines
Abstract:
Magisterská diplomová práce s názvem Persvaze v lifestylových ča se zabývá verbálními jazykovými prostředky, které byly použity se záměrem persvazivním.Východiskem pro analýzu se staly texty vybrané z časopisů Elle a Marianne, konkrétně advertorialy. Cílem této práce je, zjistit, jaké přesvědčovací prostředky různých jazykových rovin se v textech vyskytují a jak je v nich nakládáno s expresivními výrazy …moreAbstract:
This thesis, titled Persuasion in lifestyle magazinex, explores the application if selective vocabulary and linguistic structures used persuasive intent in a particular type of media. The analysis draws upon several articles, specifically advertorials, from a variety of women´s magazines. The aim of this thesis is to ascertain the extent and frequency of use regarding these means of persuasion and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2014
Accessible from:: 11. 12. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATULOVÁ, Vladislava. Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
Ženy překračující genderové stereotypy (Soubor publicistických textů pro přílohu Pro ženy v Jihlavských listech)
Iveta Škodová -
Komunitní centrum pro ženy bez domova
Eva Bazgierová -
Nástroj kariérového poradenství “Digitální kouč” a jeho aplikace pro ženy na rodičovské dovolené při přechodu na trh práce
Lucie Skřičková -
Azylový dům pro ženy
Přemysl Holeš -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights