Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku – Michaela Eliášová
Michaela Eliášová
Bakalářská práce
Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku
Marketing Strategy of a Religious Group Hare Krishna in Slovakia
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá náboženským spolkom Hare Krišna, ktoré je oficiálne označované skratkou ISKCON. Výskum je zameraný na ich marketingovú komunikáciu a stratégiu, ktorá by im mala pomáhať získavať viac členov a veriacich. Cieľom práce je v týchto zistení vyvodiť, ktoré z ich aktivít pomáhajú získaniu viac členov a ako je možné ich optimalizovať pre vyššiu efektivitu. V teoretickej časti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the religious association Hare Krishna, which is officially called ISKCON. The research focuses on their marketing communication and strategy, which should help them gain more members and believers. The aim of this work is to deduce which of their activities help to gain more members and how they can be optimized for higher efficiency. These areas are: religious marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELIÁŠOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/v2vix0/.
Jak správně citovat práci
Eliášová, Michaela. Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozpory uvnitř hnutí Haré Krišna
Iveta Šedová