Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku – Michaela Eliášová
Michaela Eliášová
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku
Marketing Strategy of a Religious Group Hare Krishna in Slovakia
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá náboženským spolkom Hare Krišna, ktoré je oficiálne označované skratkou ISKCON. Výskum je zameraný na ich marketingovú komunikáciu a stratégiu, ktorá by im mala pomáhať získavať viac členov a veriacich. Cieľom práce je v týchto zistení vyvodiť, ktoré z ich aktivít pomáhajú získaniu viac členov a ako je možné ich optimalizovať pre vyššiu efektivitu. V teoretickej časti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the religious association Hare Krishna, which is officially called ISKCON. The research focuses on their marketing communication and strategy, which should help them gain more members and believers. The aim of this work is to deduce which of their activities help to gain more members and how they can be optimized for higher efficiency. These areas are: religious marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELIÁŠOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/v2vix0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Eliášová, Michaela. Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Rozpory uvnitř hnutí Haré Krišna
Iveta Šedová