Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu – Bc. Eva Tomanová
Bc. Eva Tomanová
Diplomová práce
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
The Selection of the Media Content by the GenZ with the Emphasis on Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou selektivity informací v mediálním prostředí, konkrétně se zaměřuje na teorii eskapismu, kterou spojuje s využíváním sociálních médií. Práce přibližuje specifika reklamního působení na platformách sociálních médií s ohledem na marketingově zajímavou cílovou skupinu generace Z. V tomto kontextu je cílem diplomové práce zkoumat selektivní chování generace Z v online …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of information selectivity in the media environment, specifically focusing on the theory of escapism, which is linked to the use of social media. The thesis presents the specifics of advertising on social media platforms with regard to the marketing-interested target group of Generation Z. In this context, the aim of the thesis is to investigate the selective behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rwvuc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Nespisovné prvky v mluveném komunikátu určeném dětem staršího školního věku
Daniel ČERNOCH -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing
Eva Horníková