Bc. Eva Tomanová

Master's thesis

Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu

The Selection of the Media Content by the GenZ with the Emphasis on Advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou selektivity informací v mediálním prostředí, konkrétně se zaměřuje na teorii eskapismu, kterou spojuje s využíváním sociálních médií. Práce přibližuje specifika reklamního působení na platformách sociálních médií s ohledem na marketingově zajímavou cílovou skupinu generace Z. V tomto kontextu je cílem diplomové práce zkoumat selektivní chování generace Z v online …viac
Abstract:
The thesis focuses on the issue of information selectivity in the media environment, specifically focusing on the theory of escapism, which is linked to the use of social media. The thesis presents the specifics of advertising on social media platforms with regard to the marketing-interested target group of Generation Z. In this context, the aim of the thesis is to investigate the selective behaviour …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
  • Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní