Marketingová komunikace na sociálních sítích - ve vybraném oboru – Zdeněk Jirouch
Zdeněk Jirouch
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích - ve vybraném oboru
Marketing communication on social networks - in a selected field
Anotace:
Po rozboru mořské vody zjistím hodnoty různých prvků, vyhodnotím, zda jsou v nějakém potřebném rozmezí pro správné fungování akvária, na základě výsledků navrhnu přípravky, které prvky stabilizují. Následně práci propojím s marketingem s cílením na skupiny na weby, na e-shop a kampaně přes internet (nikoliv např. rádio, televize a veřejný tisk).Abstract:
After analyzing the sea water, I will find out the values of various elements, evaluate whether they are in any necessary range for the proper functioning of the aquarium, based on the results, I will design products that stabilize the elements. Subsequently, I will connect the work with marketing with a targeting of groups to websites, e-shops and campaigns via the Internet (not, for example, radio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Parameterized Algorithms on Width Parameters of Graphs
Robert Ganian -
Srovnaní růstových parametrů časného embrya u různých kmenů myší
Olivie Zezulová -
Srovnání parametrů osiva pocházejícího ze starších stromů a výmladků trnovníku akátu
Lucie Horáková -
Srovnání parametrů a daňových dopadů hypotečního úvěru a stavebního spoření pro retailového klienta u ČSOB, a.s.
Dominik Zapletal -
Srovnání parametrů hospodaření v lesích a financování lesního hospodářství v České republice a vybrané oblasti Ruské federace
Dmitry Ryabov -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace
Klára Hnojnová
Název
Vložil
Vloženo
Práva