Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu – Bc. Petr Jirka
Bc. Petr Jirka
Bachelor's thesis
Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu
Influence employees on guests satisfaction in hotel
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo posouzení vlivu zaměstnanců na spokojenost hotelových hostů s kvalitou a množstvím nabízených služeb hotelu Victoria v Plzni, dále získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a následně navrhnout vedení hotelu určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení služeb. Vedení hotelu Victoria se rozhodlo provést měření spokojenosti zákazníků, zjistit určité nedostatky …moreAbstract:
Main objective of my Bachelor´s Dissertation was to find out overall impact of employees on customer satisfaction and also the quality and the amount of all offered services at the Hotel Victoria in Plzen. Getting feedback for all possible improvements of any of those aspects and then forwarding this feedback, correctly formulated into correct suggestions to the management. The management of the Hotel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10434/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2014
- Supervisor: Ing. Ladislava Modrovičová
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb v Sport hotelu Dolní Morava
Eva Staňková -
Sledování rozsahu a kvality poskytovaných služeb v hotelu
Gabriela Vysloužilová -
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb konkrétního hotelu.
Linda Khalilová